lørdag den 15. november 2014

Bedste e-cigaretter

Bedste e-cigaret mærker på markedet

Hvor er de bedste e-cigaret mærker henne? hvorfor finder man næsten kun store klodset e-cigaret Mods på det danske marked? Find frem til svaret i denne korte artikel, anbefaler du læser videre...

Som tidligere ryger husker jeg tydeligt da jeg skulle købe min første e-cigaret, at jeg var skuffet over hvor store e-cigaretter er, men tænkte der må da være nogle mærker derude, som ligner ægte cigaretter og som føles mere som en cigaret, og det kan jeg love for der findes.

Jeg har brugt adskillige måneder på at undersøge og lytte til diverse e-cigaret eksperter fra udlandet, om hvilke cigalike e-cigaretter der er bedst, og har fundet frem til en halv snes stykker, som er værdige kandidater.

Min favorit mærker er følgenede:

V2 Cigs

Green Smoke

South Beach Smoke

Det er nok de 3 mærker der er mest populære og bedst anmeldte e-cigaretter af forbrugere.
Der findes dog en del mere derude, som nok virker ligeså godt, men det er de top 3 mærker.

Her kan finde ud af mere om en god e-cigaret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar